Värld utan liv.

2012-01-29 @ 21:49:20
Förvånansvärt pigg efter en musicalhelg! Nog för att jag mest satt still, men idag var det lite fart iallafall. Tittade på när mina offroad-bruttor tränade också, och dans smittar något så otroligt. Fick abstinens så jag hängde väl med lite, trots alla order om att sitta stilla. Life's to hard sometimes :( Dåligt val av mig, eftersom jag får anfall av att gå upp för en trappa. Men nu chillar jag samtidigt som jag äter apelsinchoklad. Det är väl det jag gjort hela helgen, ätit. Jag måste leta reda på min mat-propp, annars kan det sluta riktigt illa!


Choklad är bra för själen, ni skulle varit i mina kläder nu alltså! OM NOM NOM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0