Vit utan sol.

2012-06-06 @ 21:17:38
Svenska flaggan, köttbullar med lingon och nationaldagen i all ära, men jag tänker lite mer internationellt idag!

Min russinhud sa ifrån, så jag fick lov att köpa en ny bodylotion. Jag försöker dra ner på utgifterna, så slog till på en billig kräm från hemköp (ni trodde jag skulle säga the body shop). Jag tänkte; kräm som kräm, den här blir bra. Älskar ju cocos också! Till mitt missnöje så blev jag vit på hela kroppen, och det blev vita märken vart jag än gick. 10 spänn gick helt åt skogen, det är vad jag har att säga. Inget att rekommendera!

La också märke till att den heter "TROPIC coconut", och fick då tanken; vad är skillnaden på tropisk och exotisk? Själv hittar jag ingen kontrast som duger bra nog, så skänk gärna en kommentar om ni vill hjälpa vilsenchey_95.  

Slår vad om att ni alla vände huvudet 45 grader åt vänster när ni tittade på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0