Hälsningar från kräftan.

2012-05-27 @ 19:23:35
Det är jag som är kräftan, hej. Har haft en för fin helg i solen! Jag och fia var ute hela dagen igår, 8 timmar på mage i solen med ojämn solkräm har även gett resultat på min kropp. Hela min "baksida", (dvs benen och ryggen) är kräftröd, och framsidan är vit. Inte nog med att jag ser ut som en polkagris - det svider som ATTAN! Kan inte duscha, inte sova och inte sitta. Dear god, let it jämna ut sig! Står inte ut med detta!

Som den goda själen jag är så har jag såklart inte glömt bort mors dag. Har varit överallt och ingenstans och tiggt mat hos alla mammor i dalarna. Nu har jag gödat upp mig inför sommaren, och kommer förmodligen nå mitt mål med att gå upp 150kg! Beach 2012, är du redo för mig? Jag kommer nedrullandes på sanden, rolling on the rivööör!

Ville ge er en större inblick om hur det såg ut, men kameran tar ju bort allt. FU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0